måndag 26 april 2010

Jag lovar att ni ska få veta

Om min hund har en fis på tvären så ringer jag veterinären.
Om min hund har så kallade "ögonkråkor" på morgonen så kan jag mycket väl ringa veterinären.
Min hund är mitt allt och jag hade aldrig medvetet väntat en dag till för att få reda på vad det än kan vara.
Nu har han "haltat" till och från sen i torsdags så på onsdag ska vi till veterinären och få reda på vad detta kan vara. Fram till dess kan man inte göra så mycket och ingen kan heller säga vad det kan vara som orsakar hans något stela gång. Orsaker kan det finnas många det vet alla som någon gång använt sig av google.com
Men att ställa diagnoser själv utifrån google är väl kanske inte så rimligt. Just därför ska vi till farbror doktor.
Spekulera kan man alltid göra men det ger ju inga riktiga svar, så det kan man ju försöka låta bli till dess.
08.30 ska vi vara där på onsdag så på eftermiddagen lovar jag Er en uppdatering.

Nu ska jag hoppa i säng ska upp om fem timmar, gott!

Nattinatti


3 kommentarer:

  1. tycker oxå du gör rätt :-) det va precis så som Ingo betedde sig när jag sökte för honom, trodde oxå d va "växtvärk"

    Ingo o jag håller tummar o klor
    Lycka till :-))

    kram
    Lisa o Ingo

    SvaraRadera
  2. Lycka till hos vet idag! Vi håller tummar och klor för att det ska gå bra! Kram :)

    SvaraRadera