söndag 25 april 2010

Växtvärk?!?!

Terese flyttade i torsdags så då hjälpte jag såklart henne med det. Jobbade i fredags o lördags. Var ute en sväng igår och innan det vin hos Terese i hennes nya fina lägenhet. Hade jätte roligt igår och är jätte stolt över mig själv att jag inte var ute till fem. Utan gick faktiskt hem när PL stängt. Eller det gjorde jag inte vi gick inom Mogwai först men sen delade jag och Frida en bulle hem.
Har mått förvånans värt bra idag med tanke på att jag blir bakfull på 1 glas vin i vanliga fall. Har sovit typ 4 timmar sen var det iväg till lydnadstävlingar på klubben med Emmelie. Blev jätte taggad och åkte direkt hem och tränade. Silahs som var hos mamma medans vi var på klubben hade hjälpt henne i trädgården. Både med att gräva och sprida ut löven över hela trädgården så fort dom blivit ihopkraffsade. Han har även visat upp sina kunskaper i beskärning. Mamma var helnöjd!

Så en fråga, hur ser man att hunden har växtvärk? Silahs är nämligen "stel" när han går. Ser halt ut men kan inte avgöra vilket ben det skulle vara. Ser lite knepigt ut. Han är inte halt hela tiden utan hoppar, studsar leker och är sitt vanliga jag. Men speciellt efter han har vilat så är han "halt". Kan detta vara växtvärk?

LÄS DETTA OCH SKRIV UNDER!
Mår illa av sånt, stackars vovve och dumma poliser! Är vi inte smartare än så i Sverige 2010?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar