måndag 5 april 2010

Mys hos Miggo och Lisa

Har precis kommit hem från en hög bakfulla damer. Mikaela och Lisa har flyttat ihop i Miggans etta. Vet inte om jag hade pallat bo med någon i en etta men dom reder det, dom har gjort det förr så att säga.
Frida och Pippi var också där. Frida åker till London imorgon och stannar till Fredag.
Silahs ligger och gnager på sitt märgben han fick av min syster i påskpresent.
Appropå påskpresent så fick jag en jätte söt kortärmad skjorta av mamma, röd vit randig.
Jag älskar randigt! Köpte en stickad randig tröja och en vanlig tunn randig med trekvartsärm i veckan. Jag är riktigt nöjd med att det kommit in så mycket randigt i butikerna!
Är sugen på Ullared, någon som är på?
Vad hände med Hollywood fruarna idag då? Legally Blonde... Är det ett skämt?
Min hosta jag fått är inte lugn ett under om jag får sova inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar