fredag 12 november 2010

Friday

Igår kväll var Carro här och vi käkade sushi, åt alldeles för mycket godis o drack läsk. Båda två höll på att sprängas när vi var färdiga med det. Det är alltid lika roligt att träffa henne. Även fast det går väldigt lång tid mellan gångerna och tom. flera år (typ gymnasietiden) så känns det ändå som att allt är som det alltid varit när man väl ses igen. Det är riktiga vänner det. :) Men nu har vi bestämmt att det får det inte göra igen.

Idag var en kort dag i skolan, som vanligt på fredagar. Jag och Gunilla hade planerat att åka iväg och spåra men i halv storm och regn blir det inte så bra. Så tyvärr fick vi skjuta upp det.
Har pratat med Anna i telefonen idag, i flera timmar faktiskt (haha), alltid lika roligt att prata med henne och man får 100 tips om allt möjligt som jag sen sitter och memorerar för mig själv.
Kvällen har tillbringats hemma hos Steffi med lite vin och idol.
Imorgon är det dags för att ta mig i kragen och gå ut en långpromenad med S i höststormen. Ska höra med Natalie om hon hade lust att komma upp till hbg med sin boxerflicka, Emma, eller hur vi skulle göra med det.

Nu är klockan snart 01 och jag ska sooova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar