måndag 29 november 2010

Vinterskor

Efter skolan bestämde jag och Isabelle att vi skulle ut och gå med alla våra hundar. Jag hann knappt hem innan Issa stod nedanför så jag skyndade mig att byta om och sen ut i kylan för en promenad i skogen.
Efter promenaden sprang jag upp i lägenheten bytade om så snabbt jag kunde för att möta pappa. Vi skulle ner i stan och se om vi kunde hitta vinterskor till mig.
Och det var ju inga konstigheter att hitta det. Jag fick dom här som ni ser på bilden. Tack så jätte mycket pappa!
Städade min garderob när jag kom hem för det behövdes vill jag lova.
Vid nio kom Steffi och vi kollade Hollywood fruar.
Nu ska jag hoppa i säng, Frida ringde från Sthlm precis och kom med roliga nyheter, tjohoo!
Varför går jag aldrig och lägger mig i tid? Imorgon slipper jag frysa om mina fossingar så gött!
Godnatt!

1 kommentar: