fredag 26 november 2010

Jag och Isabelle bestämde oss för att träffas idag igen och gå en runda med Silahs och Vilda det är så mycket roligare att gå tillsammans. Men det blev en kortare variant idag på knappt en timme fast det gör ju inget. När Patrik kom och hämtade Issa och V utanför mig så var Ebba och Albin i bilen. Lille Ablin fick komma ut och hälsa på Silahs och han (S) var väldigt snäll mot den lille bebisen inte alls hårdhänt. Nu har Silahs tjatat på mig sen vi kom in att han vill att Albin ska flytta in hos oss och jag försöker förklara för honom att det inte går just nu. Han förstår inte varför riktigt... :P
Däremot fick Silahs låna ut tre av sina valptäcken till Albin han hade redan ett men inte fel att ha fler och något att växa i.
Emmelie bjöd hem mig till sig ikväll men jag ska hem till mamma ikväll + att jag ska jobba imorgon.
Mamma kommer snart och hämtar oss. Jag åkte till Danmark för att hämta min lön idag inte så kul när man får knappt en tredje del av vad man skulle ha... Sånt kan jag bli riktigt irreterad på... Menmen dom kommer väl någon gång i nästa vecka hoppas jag. Jag ska jobba hela helgen och på söndag är jag bjuden hem till Pernilla på det årliga lussebaket. Vet inte om jag ska ge mig på att bygga pepparkakshus i år. För dom andra (läs Pernilla) har nämligen en tendens att kleta ner hela huset med färgad kristyr när jag kämpat ihop mitt konstverk, haha! Färgad kristyr är ett big no, no i min värld.
Ja, vi får la se det ska bli mysigt iallafall dessutom ska jag få se Pernillas och Mickes nya lägenhet och det ska också bli kul!

Silahs vill pussa på Albin Titta så fint dom kan sitta bredvid varandra efter bara en kort stund
Albin fick på sig Silahs tröja så fort han kom hem, ser ni så glad han är för den?!


1 kommentar: