onsdag 10 november 2010

Glad och nöjd

Jaha så lyckades man med en försovning idag, smidigt!
Snart är vi färdiga med projektarbetet och det ska bli riktigt skönt att lämna in det och skita i det sen. :P

När jag kom hem idag så bestämmde jag mig för att det inte blev något med långpromenad idag. Jag gick en 30 minutare sen hoppade jag in i duschen. Satte på mig myskläder och kröp upp i soffan med en bok. Då ringer Isabelle och förstör allt, KLUBBEN skrek hon! Nej, det gjorde hon inte men förslog att vi skulle åka dit. Så det gjorde vi och det var som vanligt roligt och vi hade med oss 3 mycket duktiga hundar.
Idag blev det följande; ställande och läggande under gång, platsliggning, apportering, linförighet, inkallning, inkallning med ställande samt hopp över hinder. Det var första gången som Silahs hoppade hinder. Fjärde gången verkade poletten trillat ner så då bröt vi och lekte med kamprullen.
Sen var det slut för den här gången. Det blir som sagt mycket passivitetsträning och det är perfekt, precis vad lilleman behöver.
Våra hundar är så himlans duktiga, och S verkar mogna 1 millimeter för varje dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar