fredag 19 november 2010

Utställning imorgon

Provet idag gick ganska bra, tror jag, det kändes bra iallafall. Skönt nu när det är gjort.
Efter skolan träffade jag Sarah som är hemma från Norge. Vi fikade och kollade i affärer, har saknat henne jätte mycket!
När jag kom hem så bestämde mamma att det är lättare att jag sover hos henne eftersom hon ska köra mig till hundutsällningen imorgon.
Så in med S snabbt i duschen, packade alla grejer, in med mig själv i duschen sen sprang jag ner och köpte en falukorv till Silahs.
Var färdig på 1,5 timme och nu har jag suttit i en timme och väntat på mamma som inte kommit ifrån jobbet än, stackarn.
Ja, som ni kanske förstod så ska Silahs och jag springa vänster varv imorgon.
Håll tummarna!

Ikväll blir det Idol ska förresten bli intressant att se hur S uppför sig imorgon. Han har inte varit på en ordentlig promenad sen i förrgår. Får se om jag orkar gå en sväng i skogen imorgon innan vi ska åka. Lär inte göra det och dessutom så har det snöat heeela dagen idag så det är nog ganska lerigt där. Och lilleman är ju nybadad, hmm blir nog inget med det.
Nu kommer mamma och hämtar oss!
Hejhej!

1 kommentar: