söndag 7 november 2010

Fullt upp

Den här helgen har gått i ett kan man säga...
I fredags var jag på begravning, "Farbror Stig" (farfars syster man) har lämnat oss här på jorden och är nu en fin ängel i himlen.
Efter kyrkan åkte jag, min familj och min närmsta släkt till Rasoir och åt middag.
Wallenbergare, sjukt gott!
På kvällen hyrde jag och mamma Sex and the city 2 (sjukt att jag inte sett den tidigare) jag tyckte att den var riktigt bra. Men jag är också en Satc nörd.
Somnade vid ett tiden på natten och klockan ringde 04.30, då var det jobb som väntade. Måttligt trött...
Slutade klockan två och blev då hämtad av pappa för att gå på Farmors 90 års kalas.
Grattis till dig Farmor!!

Var hemma vid halv fem och gick en runda med S. Sen var det städning på schemat, städade hela lägenheten.
Klockan åtta kom Emmelie med en dunk vin, jag hade laddat upp med chips, dipp, godis och läsk.
Blev en kväll full med hundprat och "vanligt" prat. När vi tittade på klockan var hon nästan tre på natten och Emmelie ringde efter en taxi. Tack för en trevlig kväll!
Jag hade då varit vaken i nästan ett dygn och var så trött så jag nästan somnade när jag pratade. Två glas vin räckte för mig, sen fick jag gå över på coca cola.

Jag mitt miffo vaknade ändå halv åtta imorse men tvingade mig själv att somna om och ytterligare ett antal omsomningar vaknade jag tillslut halv tolv.
Har varit ett fantastiskt väder ute idag, älskar när det är kallt i luften men blå himmel och sol. Jag tog S på en långpromenad i stan, han går sakta men säkert från klarhet till klarhet vad det gäller uppförande.
Skulle ha fikat med Mikaela idag men ingen av oss orkade så vi bestämmde oss för att ta det imorgon istället.

Isabelle ringde och bjöd hem mig till sin mamma där hon var med alla valparna.
Dom flyttar ju nu i nästa vecka så det kunde jag ju inte tacka nej till.
Issas mamma bor 5 minuter från mig så jag traskade såklart dit.
ÅÅå dom är så himlans söta!!!!

Nu sitter jag är med min "lilla valp" och tittar på tv. Imorgon är min sista dag på det här höstlovet. Det sista höstlovet i mitt liv (tror jag).

Haj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar