tisdag 2 november 2010

Ullared

Klockan 08.00 igår körde jag och Steffi till Ullared, halv tio stod vi inne på varuhuset med en kundvagn och började plocka på oss allt möjligt. Handlade allt från hundleksaker till ljuslyktor. Där var en del folk om man säger så, men ändå ok. Nu är mitt vardagsrum lite mer höstigt med lila ljus, lyktor och en lila pläd, mysigt!

Vi var hemma vid halv fem, jag hade fått hem lappen om att min jacka kunde hämtas ut så den gick jag och Silahs och hämtade. Den passade perfekt!

Slängde i mig en soppa sen kom mamma och hämtade oss för att åka till hundkursen.
Vilken inte gick så bra igår, katastrof närmre bestämt...

Orkar inte gå in närmre på det nu, kanske sen.

Idag var jag och Gunilla i djuraffären och handlade lite.
Jag har inte gjort många knop förövrigt idag och det har varit grått och tråkigt ute.
Nu ikväll mötte jag och S Josse och gick en långpromenad i skogen, ja naturligtvis gick vi den upplysta slingan. Det är ju kolmörkt ute redan klockan halv fem...

Imorgon jobbar jag 11.30- 22, härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar