söndag 21 november 2010

Shots och spår

Fullt drag denna helgen också. Utsällning igår sen åkte jag och mamma först till Ikea och handlade lite småprylar och efter det till Maxi.
Sarah hörde av sig och ville ner i stan och dricka ett glas vin.
1-2 kunde jag gå med på. Hon kom och hämtade mig sen körde vi ner i stan och plockade upp Rydis och åkte vidare till Helsing.
1-2 glas blev helt plötsligt två flaskor och nånna shots typ 15 st. Jag och Sarah shottade coca cola medans Rydis satt och drack fisherman i sin ovetskap... :)
Att åka hem sen fanns inte på kartan. Efter Helsing gick vi till Madame Moustach > pl > Mogwai > Bakom > Cardinal > Tempel = snyggt!
Hade riktigt roligt!!!

Jag var hemma vid 5- halv 6 gick och la mig utan att ställa alarm för jag vaknar alltid tidigt på morgonen och framför allt när jag varit ute. Dock inte idag, när jag verkligen borde ha gjort det. Jag vaknade 10.10 och 10.30 skulle Gunilla komma och hämta mig och S.
Men jag hann, typ, 10.35 satte jag mig i bilen.
Tur man inte drack så mycket igår för då hade dagens kalas varit mindre roligt.
Men som sagt det var det, vi åkte till söderåsen och spårade. Väldigt trevligt! Vi lade två spår var till S och Vega och båda hundarna var super duktiga.
Sen gjorde vi lite uppletande.
Tack för en super dag Gunilla!
Var hemma vid tre tiden och ikväll har jag varit ute och käkat med pappa.
Sen gick vi och fönstershoppade i varenda skyltfönster i stan.

Nu är jag dödstrött och måste bara städa lite här sen blir det sängen.

Jag funderar starkt på att hoppa av kursen. Jag känner inte alls för att gå dit och ännu mindre att jag får ut något av kursen, tyvärr.
Ska fundera på det till imorgon det känns olustigt att träna inför en instruktör som inte har förmågan att, kort och gott, uppföra sig.

Nej, städ sen sängen.
Godnatt mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar