måndag 8 november 2010

Lunch, fika och Bk

Vid tolv gick jag bort till Pernilla och Josse på salongen, klippte till min lugg lite snabbt och Josse blev fin i håret.
Efter friseringarna gick vi ner i stan och mötte Frida och Emma för lunch på Harrys. Väldigt trevligt må jag säga!

Efter lunchen hade jag bestämt med Mikaela att vi skulle fika. Så jag gick bort till Wayens där hon, Anja, Lisa och Andreas satt.

Var hemma vid halv fem och började packa ihop lite inför träning med S, Isabelle och hennes Ebba och Vilda.
Isabelles kille Patrik skulle ut till Laröd och spela fotboll så vi åkte med honom ut och gick bort till Bk.
Det var första gången S träffade Vilda och det gick super bra.
På klubben var hela planen nedsläckt så vi fick träna längs staketet där det var upplyst. Vi tränade en hund i taget så att två fick gratis passivitets träning samtidigt, då dom satt bunda precis bredvid i staketet. Gjorde ett moment åt gången sen bytade vi hund. Vi hann med apport, ställande under gång, inkallning, läggande under gång, linförighet samt lite kontaktövningar.
Hundarna var så himla duktiga och jag är super nöjd med dagens träning. Så det här ska vi göra om många gånger!

Nu är det dags för mig att hoppa i säng imorgon börjar allvaret igen och jag ska upp i tid. Undrar hur det ska gå?
Godnatt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar