lördag 13 november 2010

Hemma en lördag...........


Jag och Issa gick en promenad i Pålsjö idag, alltid lika trevligt och hundarna går jätte bra tillsammans. Vi traskade på i skogen och när Patrik ringde för att tala om att han var nedanför min lägenhet för att hämta Issa så hade vi råkat gå ända ut till Laröd. Han kom ut och hämtade oss där istället, stackarn! :P
Jag och mamma åkte till familia i Hyllinge för att glo lite i butikerna.
Kunde inte bestämma mig för vad jag skulle hitta på ikväll. Trots diverese erbjudanden så sitter jag nu här hemma själv en lördagskväll som en riktig tant.
Jag ska jobba imorgon och det blir inget bra med en vinflaska framför mig ikväll då. Och ännu värre när alla andra ska ha roligt och gå ut.
Kul jag har! Går i skolan hela veckorna och jobbar på helgerna känns knappt som man har en ledig stund. Men det är bara att ta sig genom detta, jag tror och hoppas på att jag kommer få något riktigt bra utav det tillslut.
Tur man har nyfunna vänner som delar ens stora intresse så att vi kan hålla på med det utöver skola och arbete. Det är guld att kunna förena vänner och intresse och jag är väldigt glad för det!

2 kommentarer:

  1. Fina vovvar vi har :) Det är tur vi nördar har varandra så vi kan prata hund istället för smink, hår och festande ;p

    SvaraRadera