måndag 7 december 2009

Helgen

Har inte hunnit blogga i helgen. I fredags tittade jag, Terese, mamma och Silahs på idol. Jag var sjukt nöjd när Calle gick raka vägen till final. Och Erik imponerade!!!! Han är absolut värd en finalplats han också. Innan idol gav jag mig på att rita upp och göra ett pepparkakshus. Eller rättare sagt en kyrka skulle det bli. Gick väldigt bra till en början. Men när det skulle sättas ihop och det upptäcktes att jag missat göra ena gaveln så taket kunde luta på. Spåra det ur. Nu har mamma stans fulaste pepparkakskyrka made by Lollo.
Lördagen bestod av arbete större delen av dagen och en bit in på natten.
Har även hunnit med en jätte mysig kväll hos Pernilla och Micke med alla vänner och lussebak, pepperkakshusbygge, glögg och trivial pursuit.
Har dragit på mig en förkylning inklv. feber. Inte alls kul bara hoppas att den håller här och inte blir värre. Känns som huvudet ska sprängas så det blev inget nattpass för mig söndag till måndag. Hatar att sjukanmäla mig men ibland får man tänka efter vilket som är bäst vila och bli frisk eller jobba och bli ännu mer sjuk... Inte så bra att sitta och nysa, snora och ha feber på jobb heller. Nu ska jag ut och gå med min vovve.
Stans fulaste pepparkakskyrka
Silahs spelar tv-spel med dom stora pojkarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar