torsdag 17 december 2009







Vaknade halv sju imorse av att Silahs satt och kliade sig mot sovrumsdörren så den bankade in i väggen. Gick ut en kissrunda skyndade in och åt frukost sen gick jag och la mig en stund igen. Andra gången vaknade jag halv elva av att Silahs vaknat igen och tuggade på min ballerina (som jag skrivit om innan) Så nu har han förstört denna också och som jag skrev sist så var det den sista i butiken och dom skulle inte få in fler. Är inte så glad över det men inte så mycket att göra åt. Han är ju så söt min hund.
Var ute och skuttade i snön i över en timme idag, så skönt. Snö överallt, iskallt i luften och blå himmel kan det bli bättre?
När vi kom hem gjorde jag mig iordning för att åka ner i stan och träffa min nya lärare. Han verkar faktiskt bra och det känns som jag är tillräckligt motiverad denna gången. Jag ska fanimej ha ett MVG.
Efter det mötte jag upp pappa som precis slutat jobba och vi gick en runda på stan och tittade på julklappar. Jag köpte en till mig själv, Charlotte Swansteins bok som heter Hundens första år, tror den är bra.
Kom hem och Silahs hade uppfört sig fint hemma själv och han blev så glad när jag kom.
Imorgon är det middag med alla mammor och döttrar denna gången hos Maria, ska bli mysigt. Vet inte än hur jag ska jobba i helgen, tänkte ta reda på det nu faktiskt.
Snart kommer mamma och hämtar mig och Sillen vi ska äta där ikväll, så himla tråkigt att äta själv.
Nu ska jag krypa upp i soffan med filten över mig och läsa lite i min nya bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar