torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År

Lillen har pipit till och från hela natten, han har ont i sin tå och vi fick inga smärtstillande. Ringde upp där idag och hon skulle be veterinären skriva ut och skicka till apoteket. Men kan inte säga när? Nehe, så jag ska åka och chansa på att det kommit in då eller? Och hur många gånger ska jag göra det idag? Ringde upp igen och sa att han måste ha det så snabbt som möjligt. Ser på honom att han har jätte ont + att han piper. Just nu har han somnat igen.
Äntligen så åt han imorse, hällde på lite extra vatten så han fick i sig det med.
Summering av året orkar jag inte skriva någon. Men det bästa av allt 2009 är så klart att Silahs kom till världen och flyttade hem till mig!
Sova vad är det? Det får jag göra om 6 veckor. Blev inte många timmars sömn inatt, 2 kanske på sin höjd.

Gott nytt år allihop hoppas ni får ett gott slut och en fantastisk början och fortsättning på det nya året!

1 kommentar: