söndag 20 december 2009

Helgen




Jaha så hade denna helgen också gått. I fredags passade vi Izzy sen kom Steffi och hämtade oss hos mamma. Mamma följde också med eftersom vi alla skulle hem till Maria på middag senare. Jätte gott och trevligt hemma hos Maria, var hemma vid 01- tiden. Silahs får rundor en stund när vi precis kommit dit, måste ju kolla läget. Sen sov han under bordet resten av middagen.
Lördagen började med en liten runda i Pålsjö och avslutades i hundhängnet, massa hundar och roligt för Silahs att leka lite med andra vovvar.
Sen åkte jag och Steffi ut till väla och handlade julklappar och varsin pulka. På kvällen kom Steffi hit vi lagade mat och tittade på film. Vi orkade inte sticka ut och åka pulka. Hoppas att snön ligger kvar ett tag till så vi iaf får åka en gång.
Terese kom senare på kvällen och dom gick hem vid halv tre.
Klockan tio imorse ringde mamma för idag skulle vi på en liten utflykt. Vid halv tolv kom hon och hämtade mig och Silahs. Vi skulle åka till Västra Strö i Eslöv där ligger en affär som heter just Västra Strö. OJ vad mycket grejer där va. Jag hittade även min julklapp från mamma, ett överkast jätte fint! Det var lite därför mamma ville åka dit med mig hon har nämligen varit där förr. Så köpte jag några kuddar som ska ligga ovanpå. Bild kommer när jag fått mitt överkast. Har övertalat mamma att det är helt onödigt att slå in det eller vänta till julafton.
Ikväll har jag varit hos pappa och ätit middag, jätte gott och mysigt att vara hos honom. Är ganska slut i rutan efter denna helgen. Silahs ligger bredvid här i soffan och nannar själv tittar jag på Anna Ankas jul, så himla roligt! Jag dör!!!
Vad är det för ett uselt filmutbud det bjuds på en söndagskväll?

1 kommentar:

  1. Förstår att Du är lite slut i rutan, med ditt tempo.
    Jag blir helt matt:)

    SvaraRadera