måndag 14 december 2009

Lussebak idag, igen, utgår ifrån att det var sista gången nu, tredje gånger gillt. Idag väntar nattjobb vilket betyder att jag kommer missa hjälte galan och det är jag ganska sur över.
Har varit ute o gått på Maria Park med Silahs, så skönt att gå runt i bostadsområden med villor och gräsmattor istället för höghus och bilbrus. Kanske är en vanesak jag är inte uppväxt i stan direkt. Så fort jag kan ska jag köpa mig ett hus med en stoooor trädgård. Inte på landet det vill jag inte men något i stil med Maria park eller Laröd är perfekt, 10-15 min till stan, skogen runt hörnet, fina gång och cykel banor, gräsområden och dammar. Hur bra som helst ju. Jag vill bli stor! :P
Folk är ju inte blyga för att köra alldeles för fort utanför mig heller 80-90 är ingen ovanlighet. Hade sett fram emot världens högsta farthinder på den gatan.
Nu ska jag äta sen byta om till uniform haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar