söndag 17 januari 2010

ONT


Vem bjöd in huvudvärken? Har så ont i huvudet så att jag mår illa, inte roligt alls!
Frågan är om man inte borde ta och börja plugga på folkhögskola istället, ta studielån och jobba extra på helger. Eller? Jag vet inte! Vill att det händer något nu.
Så jävla tråkigt att bara läsa kurser. Får ångest när jag tänker på att jag bara hade kunnat göra det när jag skulle ha gjort. Men hur smart va man då? Inte speciellt, inte jag iaf.
Nu däremot är jag ju hur smart som helst?


4 kommentarer:

  1. Jag vet hur det känns, man vet inte in&ut. Vad man ska göra - jobba eller plugga. Ibland önskade jag att jag var liiite mer aktiv i skolan men jag hade inte tid. Det fanns så mycket annat som var roligare.
    Och det är nu man får ångra det. Jag skulle tex vilja läsa till frisör men det är ju svindyrt.

    Jag tycker man skulle haft mer pratik i grundskolan och gymnasiet. Men men, det kommer. För vissa tar det längre tid för att komma på vad man vill göra.

    Ha en bra kväll :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas huvudvärken släpper, Du får väl försöka att ta det lite lugnt och vila lite.
    Har varit lite väl mycket för dig sista tiden.
    Huvudvärk är inget kul alls, jag har som Du kanske inte vet migrän ibland, och mår skit, och det enda som hjälper är tabletter Eece och vila och försöka sova bort huvudvärken.

    SvaraRadera
  3. Annika: Ja, nu när man vet vad man vill blir så är det riktigt störigt att man inte har banat vägen för det från början.

    Gunilla: Ja det var lite bättre idag. Somnade tillslut igår men vaknade när lillebror kom hem, då gjorde det så ont att jag knappt fick upp ögonen. Imorgon ska vi till Torkel. Hör av mig när vi är klara där.

    SvaraRadera