tisdag 1 mars 2011

Dagens bild

Nu ligger jag i sängen och har släckt lampan Silahs ligger som vanligt där det är meningen att mina ben ska vara så jag ligger som en köttbulle på huvudkudden typ. Tydligen duger inte andra halvan av dubbelsängen?! Det är bättre att matte får nackspärr och ryggskott! Vi tackar Annelie för tipset som jag ska försöka mig på. :) Hemma hos pappa bjöds det på jätte god middag så jag är fortfarande proppmätt. Fick även se på 450 bilder av närmre 1000 tagna på pappa o lillebrors rom-resa. Jag vill också dit! Silahs har käkat ännu mer ris o torsk, hur kan det vara så gott by the way? Det luktade typ fotsvett i hela lägenheten efter ångerna av kokandet av dessa två ganska smaklösa råvaror. Nu har jag läst i alla era bloggar och ska sova, nattinatti!

2 kommentarer:

  1. så lite så!! Hör av dig om du undrar något. Lättare att förklara per telefon.

    SvaraRadera