lördag 19 mars 2011

Vilken dag!

Strax efter sju imorse kom Emmelie och Margareta och hämtade mig ute hos mamma. I en fullpackad bil med hund, bur o allt som hör där till styrde vi möt Jägerso i Malmö för att Emmelie skulle springa vänster varv med Vilda. Mycket hundar och människor och ganska trångt i alla tälten men i den delen vi höll till med bara tre ringar var det ganska lugnt och inte så mycket folk jämfört med mitt i smeten... Dock var det sjuukt kallt hos oss så fötterna var som isbitar men vad gör man inte för att få titta på hundar?! :)
Vilda slutade som tredje bästa tik med ett reserv-cacib, stort grattis!!!! Verkligen roligt för Emmelie som tränat en hel del för att få saker och ting på plats.
Klockan två var jag hemma i min lägenhet och då hade mamma strax innan varit och lämnat S här. Jag la mig på soffan och råkade sova i två timmar när jag väl vaknat till liv blev det en lång promenad med S i det fina vädret! Ett två timmars träningspass i form av att inte dra i koppel, undrar hur mycket mentalträning det egentligen är?
Jag har ägnat hela min lördagkväll till att fila på mitt specialarbete det är väl det alla i min ålder gör på helgerna?! Jag ska jobba imorgon därför har jag suttit här och ugglat. Alltid roligt med 2 dagars ledighet på tre veckor!!!!
Godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar