söndag 6 mars 2011

Det är fint väder idag igen :)

men kallt som attan i vinden. Jag och Silahs har precis varit ute en timme och snart ska mamma köra mig hem för jag ska jobba hela dagen. Jag slutar 22.30 och Silahs ska vara hos mamma.
Igår när vi va på stan så satt där en liten jack russel och frös och pep utanför en restaurang. Han hoppade mot ett av fönsterna till restaurangen så jag förstod att det var hans matte som satt där innanför i värmen och åt. Jag hade gått förbi hunden 25 minuter tidigare så jag visste ju att han suttit där ett tag och frusit. Jag bad henne komma ut och frågade om hon tyckte det var schysst att ha hunden bunden ute i kylan. Det är faktiskt INTE varmt ute om man säger så. Hon sa att hunden var en väldigt bra skådespelare och att hundar inte fryser. Vilket pucko! Hoppas att han inte fick sitta där alltför länge...
Nu är det dags att åka till jobbet, ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hundar fryser inte! Vilken otroligt dum kommentar! Bra att du sa till!!!

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Ibland blir man bara så trött...

    SvaraRadera