tisdag 22 mars 2011

Våren är här!

Igår blev det en ordentlig träningsrunda då vi gick ner till stan, ner i norra hamnen och sen genom kullagatan (gågatan för er som inte är härifrån) och herregud var duktig han var! Han gick så fint blev lite okoncentrerad när vi kom in mitt i stan men det fixade vi snabbt och på kullagatan tittade han på sin matte hela tiden och gick snyggt bredvid!!!
När det går så bra så har man en bra magkänsla till nästa gång och bara det gör att det går bättre.
Idag var han lite mer okoncentrerad men jag vet också att jag var ganska trött och jobbade inte alls på lika bra som jag gjort dom andra gångerna som det gått så bra. Det hänger ju bara på mig och hur jag är för dagen. Men lite tror jag också det är hur S är för dagen dom är ju heller inte exakt likadana varje dag.
Vi gick iaf en långpromenad i det fina vår vädret det är ju tom ljummet i vinden!!! och man blir nästan svettig i dunjackan. Förhoppningsvis är det snart dags att byta ut vinterjackan mot en vårmodell. :)
Ikväll har jag och S varit hos pappa och ätit god middag.
Nu sitter jag i soffan och S sover på mattan, härlig dag!
Fick även hem den ena boken jag beställt Släpp kontrollen lös trodde det skulle ta lång tid eftersom den andra boken var restad. Men det gjorde det inte :) Får se om jag ens får den andra den var nämligen slutsåld. Men jag har en hel del att läsa nu iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar