torsdag 10 mars 2011

Storm

Ligger i sängen och ska sova vilket är svårt när det börjar blåsa upp ordentligt ute nu. Ska bli spännade o se om det blir någon sömn eller om taket blåser av inatt. Imorgon har jag prov i skolan vilket jag har en svag känsla av kommer gå sådär. Det har jag iof alltid o det brukar gå väldigt bra ändå men den här gången känns det mer som att jag inte riktigt har hundra koll. Ändå försent att göra något åt nu. Ska läsa genom så mycket jag hinner innan ögonen stänger sig av sig själv. Efter provet är det äntligen helg efter en vecka i skolan men ledighet kan jag glömma för det är jobb som gäller lördag- söndag. Alltid roligt att inte ha några lediga dagar men sånt är livet på en pinne! Silahs och jag gick en halv timmes promenad i mer eller mindre ösregn idag blev inte mycket mer än så förutom dom ordinarie kiss o bajs rundorna runt kvarteret. Egentligen skulle vi träffat Emmelie och Vilda för en långpromenad men det ställde vi in pga vädret. Istället har vi spelat spel och när jag pluggat har han tyckt att jag varit världens tråkigaste matte och kommit bärandes på den ena leksaken efter den andra och buffat med den på mig. Stackars Lill-sill som har en så tråkig matte... :P Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar