lördag 5 mars 2011

Lördag och dagen efter :)

Har varit lite seg idag men inte så farligt. Det blir jag iof bara på ett glas vin så det är inga konstigheter. Det har varit helt underbart väder idag och jag och min lilla mamma har spenderat dagen på stan. Jag lämnade in mina curlingdojjor häromdagen och idag fick jag ett par nya. Tog ett par bruna istället för svarta denna gången. Ville ha dom här från början men då fanns dom inte i min storlek. Nu har jag ett par nya vinterdojjor iaf lagom till att våren borde komma. När jag kom hem från stan gick jag och silahs till skogen. Det blev en riktigt lång promenad på nästan två timmar, solen sken och man känner att våren är på g nu! :) Ikväll ska jag bara vara hos mamma och dega vi har hyrt tre filmer och jag har köpt massa godis!!! Imorgon är det jobb hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar