fredag 19 februari 2010

Brillorm


Kom precis hem från optikern och en sväng på väla. Ja som jag vetat sen jag var liten ser jag väldigt dåligt på vänster öga, typ ingenting haha.
Men för att få ögat till att börja jobba lite ska jag bara ha läsglasögon (min plånbok jublade) i ett halvår. Sen ska jag tillbaka och göra ny undersökning. Om det inte blivit bättre då ska jag få en remiss till ögonläkare.
Hon gjorde en massa olika grejer bla. mätte trycket i ögonen ganska obehagligt inte för att det gjorde ont utan för att det kom en vindpust rakt in i ögat. Höll på att hoppa av stolen varje gång haha.
Hittade massa fint jag vill köpa när jag fått lön. Man får lite vårkänslor när man ser alla fina färger som börjar trilla in i butikerna.
Till Silahs köpte mamma några tuggben av torkad nöthud, luktar sådär men han blev överlycklig så nu ligger han och gnager på det.
Nästa vecka får jag mina briller.
Ikväll ska jag äta middag hos mamma, lillebror är i Norrköping hos sin dam.
Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar