torsdag 18 februari 2010

Fullt med snö


Nu har jag slängt mig i soffan efter att ha varit ute en långpromenad med Silahs i skogen som även innefattade att jag satte mig på ändan igen. Trodde först handleden gick av men den sitter fortfarande kvar så den gjorde nog inte det iallafall.
När vi kom hem fick Sillen sitt torrfoder och jag gjorde rotfruktsgratäng och kyckling.
Har räknat några sidor matte och ätit kiwi nu ska jag se på förlossningskliniken på tv4+ och bli ännu mer uppskrämd än vad jag redan är. Inte för att jag ska ha barn inom den närmsta tiden direkt men ändå.
Imorgon ska jag till optikern ska bli spännande att se hur dåligt jag ser nu.
För ett år sen när jag var och gjorde min "blå bok" till jobb skrattade doktorn åt mig och frågade om jag såg något överhuvudtaget. Jag skämdes och ljög att mina linser låg där hemma.
Nej, tvn kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar