onsdag 10 februari 2010

Efterlyst

Sitter och tittar på Efterlyst, Terese ringde precis och frågade hur jag vågade sitta och titta på det själv. Det är väl inga konstigheter tänkte jag först men kom sen på att jag en gång för flera år sen blev riktigt rädd av ett inslag om en fönstertittare. Om jag ska vara ärlig så sitter det fortfarande i, det var riktigt äckligt och är det något jag är rädd för så är det just fönstertittare och psykopater.
Det började med att han satt på ett garagetak där han hade sovrumsfönstret i lagom höjd för att sitta och titta in genom, efter ett tag började han lysa med en ficklampa på frun som tydligen skulle vara någon slags beröring. Det slutade med att han hade tagit sig in i huset och satt bredvid henne när hon låg och sov. Usch jag ryser när jag tänker på det.
Har folk inga hämningar? Vad rör sig i huvudet på en sån person?
Och till sist håll håll dom väck från mig!
Silahs hade väl knappast släppt in en sån ändå.

1 kommentar:

  1. Jag tittar också på Efterlyst. Gillar programmet jättemycket fastän att jag blir rädd. Haha, förstår inte varför man skrämmer upp sig så där... men jag tycker det är nyttigt att titta på så man vet vad som sker runt om i Sverige.

    Trevlig helg :D

    SvaraRadera