lördag 27 februari 2010

Dags för update

Har jobbat igår och idag fick sova 5 timmar inatt för att sen hoppa upp ur bingen halv sex, trevligt!
Efter jobb kom min kära vän Steffianne och hämtade mig då bar det iväg till väla för att lösa ut mina brillor. Så nu ser jag allt, fan va skitig min dator skärm är! Konstigt jag sett dåligt på den?
Råkade även inhandla ett par "boyfriends" brallor.
Igår tog jag en sväng inom bokrean efter jag hade hämtat ut min lön, blidde några hundböcker.
Min fula ryggsäck gick sönder efter att jag satt in pengarna på banken så det var ju bara att snällt traska iväg och köpa en ny. Och nej det var knappast så att den gick sönder för att jag haft så .ycket pengar i den, tyvärr...
Ikväll ska jag och Sillen hem till Steffi och dricka vin med henne Izzy och Terese. Eller ja, hundarna får inget vin det får dom handla ut själva när dom är tillräckligt gamla...
Imorgon är det brunch hos min faster då hon och pappa fyller år på måndag.
Ska även försöka ta mig ut till Familia för att hämta en go Iphone!
Nu måste jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite.
Snön börjar försvinna ute, snart är det våååår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar