torsdag 18 februari 2010

Det bara snöar och snöar det verkligen vräker ner. Jo, jag vill ha vår men jag tycker ändå det är mysigt när det snöar. Mycket bättre med vitt än grått tycker jag. Regn är hundra gånger jobbigare än snö. Snö gör att det blir ljust, tyst och skönt ute. Regn blir man bara blöt av.
Idag var jag hos Pernilla så hon fick öva lite uppsättningar på mig sen lockade hon håret. Tycker det är så fint med lockar och hade gärna haft det i mig själv. Men det är väl så att man är aldrig nöjd.
Pernilla hade velat vara några centimeter längre än vad hon är och jag hade tyckt det va gött att vara några centimeter kortare. Inte så att man går runt och tänker på det hela tiden. Men när man tex. ska ut och vill ha höga skor så hade det varit bättre att va lite kortare så man inte blir en halvmeter längre än alla andra.
Fast annars är det bra för jag behöver inte hämta en pall för att ta ner något från en hylla.

Igår var jag, Pernilla, Emma och självklart Silahs ute och gick en lång promenad vid havet på kvällen. Pratade om livet haha!
Kanske blir en promenad ikväll med när P har slutat.

Nu ska jag faktiskt räkna lite matte, haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar