tisdag 16 februari 2010

Jag har så mycket att göra men gör inget åt det?


Skulle egentligen jobba imorgon men eftersom mitt huvud har varit väldigt nära att sprängas sen igår och precis hela dagen idag så får jag stanna hemma. Har kännts i snart en vecka att jag är på g att bli kass men det händer inte mer än så, vilket man ju iof kan vara glad för.

Min älskade vovve ligger här bredvid och snarkar i soffan. Vi har spelat hans spel och tränat lite "stå" eftersom vi snart ska in i ringen igen. Kontakt som alltid och även annat onödigt som tass och kryp. Men vad som lärs in är inte alltid det viktiga utan ATT man lär så att hjärnan får sin gymnastik.
Klippa klor försökte vi oss också på, det var inte så uppskattat idag...

Jag ska gå och lägga mig nu innan pallet trillar av. Hoppas på att vakna imorgon utan skallebank. Ska även ringa några viktiga samtal imorgon som jag skjutit upp alldeles för länge. På fredag har jag äntligen tagit tag i mig själv och ska gå och göra en synundersökning så att jag kan bli brillorm. Är ju nästan halvblind.

Nej, nu blir det att krypa ner under täcket med min bok Problemhund och Hundproblem av Anders Hallgren. Hur bra som helst, blir fler böcker av honom när jag är klar med denna.


Vart har civilkuraget tagit vägen i vårt land? Eller har det verkligen aldrig funnits?

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Vi har precis återhämtat oss efer andra svängen av magsjuka.

    SvaraRadera
  2. Du får krya på dig.
    Hoppas Du är frisk till måndag, så vi kan träffas som vi planerat.
    En annan jättebra boksom jag tipsar om.
    Kontaktkontraktet med Eva Bodfält,jättebra

    SvaraRadera