onsdag 10 februari 2010

It`s me and the dog

Idag gick jag upp klockan nio och gick som vanligt en runda med Sillen för att sen gå hem och äta frukost båda två.
Mamma skulle på möte i stan så jag åkte med ner redan kvart över tio för att ta hjälp av min mattelärare så jag kan komma vidare.
Jag var tydligen inte ensam om att fastna där jag gjort det (jag är med andra ord inte dum i huvudet). Tydligen skulle man hoppa över just dom sidorna och gå tillbaka senare då det skulle ge med sig av sig själv. Satt där i nästan två timmar och räknade, skönt att jag äntligen tagit mig i kragen och gjort det. Nu kan jag nog räkna hemma ett tag innan jag behöver hjälp igen.
När jag kom hem tog jag min vovve, som hade roat sig med att demolera hushållsrullen när jag var borta, och gick ut i vintersolen. Älskar när det är snö, kallt, vindstilla (nästan) och sol då är det helt okej med vinter.
Tränade som alltid på att gå fint och kontaktövningar han är duktig men inte helt hundra när det kommer till störningar.
Jag vet att jag tjatar om det men jag verkligen längtar till vi ska börja träna på brukshundsklubben.
Nu ikväll har Josse varit här och ätit lite och snackat skit.
Imorgon ska jag på möte och fredag är det arbete hela dagen.
Nu är det it`s me or the dog på tv det ska Silahs se haha
Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar