lördag 6 februari 2010

Sommar och sol, vi har kort tight kjoool

Fjärde lördagsmorgonen jag jobbade idag då, skoj! Kan ju inte göra något på fredagskvällen när man ska upp tidigt dagen efter. Silahs skulle så klart vara hos mamma idag när jag jobbade så vi sov där så han redan var på plats. Jag försov mig, vaknade 06.40 och min buss jag skulle ta gick tio minuter tidigare. Snäll mamma som man har körde mig till båten så jag kom i tid iallafall, tur.
Slutade 15 och åkte hem till mamma igen för att hämta Sillen hon skulle åka och handla så vi åkte med halvvägs hem sen gick vi genom skogen hem.
Nu sitter jag i soffan och glor lite måste börja göra mig iordning för ikväll ska vi på middag hos Pernillas mamma Lena.
Min lillebror har fått äran att hålla Silahs sällskap och imorgon väntar arbete igen.
På måndag tänker jag vara ledig!
Nej, nu får jag skynda mig, haaj!
Jag vill ha sommar sol och brunbrännd hud!!!!
(Men innan dess vår så att man kan gå sig smal)

2 kommentarer: