måndag 22 februari 2010

Oftast så har jag rätt mycket att göra när jag är ledig, iaf ett projekt om dagen. När jag knappt suttit på min ädla bakdel på en vecka så längtar man efter att bara få ligga i horisontellt läge i soffan och inte göra nånting.
Men när man hade tänkt göra lite saker en dag och det helt plötsligt inte går då finns det inget värre än att vara hemma.
Jag har inte gjort nånting idag förutom att jag varit ute ett antal rundor med dogge och såklart tränat lite med honom. Det gör vi som sagt varje dag.
Imorgon ska jag däremot på två olika möten ett med NuSkin och ett på båten. På kvällen är det inskrivning på brukshundsklubben och efter det myskväll med Carro.

Förresten bytade lakan i sängen idag och eftersom Silahs tvunget skulle prova att ligga i den utan lakan i så kom där lite hår på bäddmadrassen. Så då tog jag fram damsugaren innan nya lakan skulle i. Silahs stod och titta på, plötsligt stack han fram huvudet lite för nära och ena läppen sögs in i röret. Jag skrattade så jag höll på att dö Silahs kutade iväg ställde sig i dörrhålet och stirrade på mig som om det vore mitt fel.
Nu kanske han låter bli damsugaren i alla fall. Eftersom jag inte slutade skratta började han tillslut vifta på svansen och kom in i rummet igen.

Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig nu måste läsa ut mina hundböcker om jag nu ska köpa nya i helgen.

HAAAAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar