måndag 11 januari 2010

Arbejt

Har jobbat idag för första gången på nästan två veckor. Håll tummarna för att jag får ihop i alla fall 9 dagar till så är jag hemma. Har 29 dagar på mig så förhoppningsvis så går det. Annars är det drömvinsten som är min andra utväg. Skulle inte kunna klaga på att vi hade mycket att göra idag men det är ändå en rätt skön känsla att sitta hemma nu och veta att man gjort nytta.

Mamma har passat vovven idag och det hade gått bra. Han var piggare idag och har ätit allt vad han ska på en dag, duktig ponke! Att aptiten ökat ser jag som ett friskhetstecken, kistan är väl inte helt hundra än men på bättringsvägen.
Torsdag är det ännu ett återbesök för att se över skavsåren.

När tassen är frisk ska vi ha kalas!

Är där något på burken ikväll?
Bilden har som ni ser inget med texten att göra men den ger hopp om ljusare tider. Nadde, jag saknar dig, kom hem!!!! Och nej, vi kissade absolut inte i buskarna, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar