måndag 25 januari 2010

Igår, söndag

Var ju hemma ganska tidigt igår närmre bestämt vid halv två. Vaknade därför redan vid nio- tio tiden och satte igång att börja städa här hemma. Möblerade om i vardagsrummet och är faktiskt riktigt nöjd. Ska inhandla en fotölj, fotpall och större tv när plånboken tillåter. Måste flytta om mina tavlor och ska även invänta dom två tavlorna som mamma skulle målat för 1 år sen.
Mamma kom och hämtade mig vid tolv och vi åkte till Pålsjö och gick en liten runda där med Sillen. Vi träffade en boxerflicka på tio månader som Silahs fick hälsa på. Hon var en ganska liten tik men gud va Silahs såg mycket större ut än henne! Jag tycker ju han är en liten bebis fortfarande men tydligen börjar han bli stor?
Egentligen skulle jag, mamma och Maria iväg på ett möte klockan två men jag orkade inte så dom fick åka själva. Även om jag knappt drack något i lördags, dock desto mer vatten så blir jag ändå på dåligt humör fastän jag inte är bakfull. Bakfylleångesten som träder i kraft bara efter två glas vin slapp jag, skönt! Jag kanske helt enkelt inte tål alkohol? :p
Mötet blev uppflyttat till idag, måndag klockan 19. Berättar mer om det ifall det visar sig vara något intressant.
Nu ska jag och mamma snart åka till Framtid och se ifall jag också kan hitta ett så fint skåp som Pernilla gjorde.
Nu ringde mamma så jag fick helt plötsligt bråttom.
Hörs sen haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar