fredag 15 januari 2010


Sitter i soffan med min laptop i knäet som jag var hemma och hämtade idag. Tittar på nyheterna, ja vad säger man? Slutar aldrig förvånas över vad folk kan ta sig för. Det aset som stulit från Rödakorset där denne dessutom haft en chefsposition borde be Sverige och de länder som gått miste om hjälp on en offentlig ursäkt. Trodde att dom som arbetade på hjälporganisationer var där för att dom har ett stort hjärta och vill hjälpa andra i nöd. Denna idiot var tydligen bara ute efter att hjälpa sig själv?


Har varit och storhandlat med mamma idag, massa gott! Var hemma och hämtade vad jag tänkt ha till min klänning hoppas det funkar!


Att byta bandage och tvätta skavsåren på Silahs var inga problem han låg snällt och stilla. Han är så duktig min lille fis! Han har heller inte haft tratten på överhuvudtaget idag och har inte så mycket som tittat på sitt bandage. Sårvätska luktar väldigt äckligt när det blir gammalt, höll på att kräkas när bandaget trillade av i söndags. Och det har så klart stört honom jätte mycket därför har han varit på det så mycket och försökt tvätta rent. Nu när det varit rent och fint sen igår har han som sagt låtit det vara helt och hållet. Dessutom tror jag att dom borde visat hur man bytar bandage från början för då hade nog inte skaven blivit så irreterade som dom är och kanske heller inte så många, eftersom det hade fått luftast varje dag. Djursjukvårdaren blev ju förvånad i söndags över att dom inte gjort det.


Snart är det Let`s dance iiiiiiiiiiih!

Nu är jag så hungrig så att min mage skriiiiiiiiker!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar