fredag 8 januari 2010

Låt oss dansa

Let`s dance get on the floor and move your body!!!
Jag har alltid gillat Agneta Sjödin, jag hoppas hon vinner!
Willy är ju också för jävla bra förresten!
Kokar ris till Sillen som precis, efter att ha sovit hela dagen, haft ett av sina bejublade fnatt, inte lika illa som dom är annars. Men varför är det roligare att bita mig i handen än i leksaken? Börjar han inte bli lite för stor för det nu? Håller på att börja gråta varje gång, han är för stark i käkarna för att man ska kunna bita ihop dock inte för att han ska kunna bita ihop för det gör han med bravur! Är blåprickig om händerna, snyggt!
Mamma var och köpte blåa Star Wars halkstrumpor, det var precis sånna som han hade önskat sig, han blev så glad!! Not
Godnatt!

3 kommentarer:

  1. Grimmen höll på så ett tag och bet i min hand istället för leksaken. Det som fungerade för oss var att jag satt på golvet och lekte med honom. Så fort han tog i min hand tog jag bort leksaken och blev passiv. När han slutade bitas kom leksaken fram igen. Nafsade han efter mig igen tog jag bort leksaken ytterligare en gång. Tog fram leksaken när han slutade nafsa. Hände det igen tog jag bort leksaken och vände ryggen åt honom. Under hela den passiva delen sa jag inget åt honom eller tittade på honom. Han förstod ganske snabbt vad som väntades av honom utan hårda ord eller hårda nypor. Fungerade för oss iallafall. Blidde ett väldigt långt inlägg! :)

    SvaraRadera
  2. Tackar för tipset! Du har många i rockärmen och dom behövs.
    Brukar vända ryggen till när han börjar bita i händerna, fungerar ibland och ibland inte. Är väl bara att vara ihärdig! :P
    Hårda ord eller hårda nypor finns inte på kartan här.

    SvaraRadera
  3. Mitt mantra är att vara konsekvent och en maaassssa tålamod! Gäller både för mina tvåbenta och fyrbenta barn. ;)

    SvaraRadera