söndag 10 januari 2010

Första, andra, tredje, SÅLD!

Har funderat på att sälja mitt matbord ett tag nu jag använder det enbart som sophög och behöver platsen till antingen en fåtölj eller schäslong. Ja, så jag tänkte att jag skulle lägga ut det på blocket och se om det gick att sälja överhuvudtaget. Och det gick minsann, strax efter jag lagt upp annonsen damp där ner ett mejl i inboxen. Någon timme senare kom dom och tittade på det och tog det med sig hem på en gång. Kvickt och lätt, vad har jag mer som kan säljas?
Nu ska jag glo på En annan del av Köping, så jävla bra! Tjohooooo!

4 kommentarer:

  1. Alltid lika skönt att bli av med saker&ting man inte har nytta av. Blocket är fantastiskt! Jag har fått mig några guldpengar där också :)

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Ja det var bättre än vad jag trodde, förväntade mig inte att det skulle gå så fort! Kul att du hittat hit, du gick väl på mange eller är jag fel på det? Såg att du fått en liten son, hur söt som helst ju!

    SvaraRadera
  3. Nej man gör ju inte det och när man får det sålt så är det alltid lika skönt :)

    Haha, ja Mange. Den tiden då man var coolare än alla andra... trodde man. :P Tur man har växt upp ;) Ja och skaffat barn också.

    Din Silha ska vi inte tala om, så jädrans söt! Vill också ha (ibland)! Min sambo har haft en boxer innan och han har satt ner foten - skaffar vi hund någon gång i framtiden SKA det vara en boxer.
    Innan tyckte jag de var så stora och klumpiga på nåt sätt men sen tänkte jag efter - shit vad söta de är! Och lekfulla!
    Jag är ju den som ääälskar mopsar! :D

    SvaraRadera
  4. Boxern är den bästa! Mopsar är jätte söta men lite små? :P

    Mange var ändå roligt när man tänker tillbaka, om man inte tänker för mycket för då kommer man på för mycket pinsamt... Men som du säger, det är tur att man växer upp! :)

    SvaraRadera