måndag 25 januari 2010

Fredag

Har inte hunnit uppdatera på hela helgen så får bli nu istället.

Provianten är inget svårt, men tungt eftersom man bär massa lådor och annat. Jag känner väl att jag kan det mesta förutom att köra truck det är iof bara en handtruck men jag kan ändå inte. Man lär väl sig? Grejen är även den att det är fantastiskt trånga utrymmen där man ska komma fram med trucken lastad med en pall med ölflak som väger ton. Skulle väl inte vilja påstå att provianten är något drömjobb men just nu är det inte läge att vara kräsen. Dessutom kan jag nästan allt på båten nu, har bara kapten kvar...

Efter jobb åkte jag hem till mamma bytade om sen åkte vi vidare för att leta skor till mig. Hittade två par på skopunkten, hur bra som helst 2 par skor för 300 kr, tackar! Känns bra att ha hittat skor som ser ok ut för inga pengar. Framförallt skor som man går ut i med tanke på att dom alltid förstörs ute i vimlet och kostade dom inte så mycket kan bara kasta dom när dom blivit för slitna. Det gör man ju inte gärna med sina dyrare pjux.


2 kommentarer:

  1. Har Du tänkt att öppna skoaffär, jag samlar också på skor:)

    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vi kan öppna en tillsammans? ;)

    SvaraRadera