fredag 29 januari 2010

Reklamblad

Gick upp ganska tidigt igår för att vara ledig närmre bestämt 08.10 gick ut med Sillen och gav honom mat gjorde mig i ordning sen gick jag ner för att möta Carro och Sofie. Har inte träffat dom på 100 år trots att större delen av tonåren utforskades med dom. Var jätte kul att prata gamla minnen och snacka lite skit.
Sofie och hennes man har precis köpt en liten Schäferpojke så det blev även en massa hundprat.
Gick en sväng på stan och visade Sofie alla hundböcker inne på Bokia, hon slog till på Charlotte Swansteins Hundens första år. Jag har själv den och tycker att den är bra.
Sen traskade vi hem till mig och fortsatte vårt ordbajseri någon timme. Silahs låg och sov innanför dörren igen men hade noga läst reklambladen. Han försökte bortförklara sig med att han hade tänkte kryssa för med klon på det han önskade sig men att allt gick sönder då. Jag vet inte vad jag ska tro på?
Vid fyra kom mamma och hämtade mig och Silahs för jag skulle jobba, inventera, och Lillen skulle få vara hos mamma sålänge.
Vi var klara mycket snabbare på jobb än vad vi trodde, skönt.
Åkte hem till mamma och kollade något gammalt avsnitt av Grannfejden. Den blonda tanten med dubbelnamn som var med är det ju något fel på! Jag kan tycka mig se det i ögonen på henne, stackars pucko. Men varför visar dom hela tiden repriser som man redan sett?

Idag ska Steffi göra slingor på mig sen får vi se vad som händer. Let`s dance ikväll iaf, det vet vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar