fredag 8 januari 2010

Har precis varit och lämnat Sillen på djursjukhuset för ett återbesök. Hoppas på att det ser fint ut! Är bjuden hem till Jocke för Let`s dance premiären, middag och lite trampade röda. Får se om jag kan gå dit då min vovve är jätte dålig i magen efter hans smärtstillande. Hade varit kul att få umgås med mina vänner en kväll men Silahs går före. Så som sagt får jag se när jag får hem honom, hur han mår och vad veterinären säger om hans mage och tå.
På måndag ska jag iallafall jobba, ska på upplärning i pizza baren, är ingen större skillnad på det och caféet förutom att vi har pizza där också. Men det är bra för då kan jag vara på alla ställen vilket ger ett arbetstillfälle till. Får se om där kommer upp något i helgen, det är dåligt med sjukskrivningar och ledigheter just nu.
Sista tisdagen i februari ska jag infinna mig på brukshundsklubben i Laröd för inskrivning och hoppas på att där finns en plats till mig och Silahs. Längtar efter att få komma igång igen.
Längtar också till att han är frisk i sin tass så att vi kan ut och gå och han kan få utlopp för sin energi mer än kontaktövningar och hans aktiveringsboll som jag var hemma och hämtade igår.

Jag har nog aldrig haft såhär tråkigt i hela mitt liv, jag lider av tristess!
Silahs vill duscha
Det luktar inte hallon i detta paketet...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar