lördag 16 januari 2010

En klänning till i samlingen




Gick förvånansvärt bra att gå upp så tidigt imorse, halv fem ringde klockan snoozade till fem sen körde min snälla mamma mig ner till jobb. Var rätt mycket och göra på morgonen, massa danskar som skulle åka skidor, tror det var Hallandsåsen som lockade?
Sen flöt resten av dagen på i ett bra tempo.
När jag slutade stod min käre vän Steffianne och väntade med bilen, stan nästa!
Inhandlade en klänning, som jag ska ha på festen istället för den rosa, ett linne, en tjocktröja som min lillebror kommenterade med "fy fan va ful" och det är den också!.Men inget jag ska ha in public dessutom kostade den 50 kr på Gina så känns som det kvittar.
Även några armband fick det bli. Nu står jag här med en färdig outfit FÖRUTOM skorna!
Är faktiskt ganska trött nu när jag satt ner min ädla bakdel i soffan.
Lillebror och hans dam ska göra pizza, mamma ska bort och jag ska inte röra mig en meter.
Känns som att jag snart kommer behöva en hejdundrandes utgång! Och det blir ju faktiskt om bara en vecka en hejdundrandes fest!
For your information: Silahs har bara bajsat tollar idag, Woohoooo!!!!

1 kommentar:

  1. Den sista klänningen du lagt upp är så fin! Vill också ha. Älskar ringningen i halsen på den.

    SvaraRadera