måndag 25 januari 2010

Dubbskor

Var precis ute en runda med Sillen, gick inom Pålsjö och där är isbana överallt. Uggs, som är nästan helt platta, en boxerpojke på 6 månader som varit inlåst i nästan en månad och isbana är ingen bra kombination. Med andra ord Lollo stod på huvudet i en trappa trots att jag krampaktigt höll mig i räcket. Slog inte mig iaf och två killar som kom gåendes såg spektaklet och frågade hur det gick, söta! Såg nog ganska kul ut...
Skåpet kom redan idag och är på plats så efter jag varit på möte klockan 19 ska jag hem och måla det vitt.
Undrar hur det kommer gå med Silahs som ska vara med och hjälpa till med allt man gör. Slutar kanske med att jag har en vit boxer. Undrar hur det går på utställningen i mars då? :P
Hoppas skåpet blir fint när det är vitt. Om inte så lägger jag som sagt ut det på Blocket och dom får hämta det själva utan att jag hjälper till att flytta det. Dom var fyra män som lyfte in det och det svors en hel del. Hörde dom redan när porten öppnads. Det är sjukt tungt!
Nej nu ska jag fixa lite här hemma sen är det möte på tapeten. Möte, det låter viktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar