fredag 15 januari 2010

Klänning

Då ska det arbetas imorgon, gött! Börjar 05.45 och det är väl mindre gött iof men alla timmar som erbjuds är bara att tacka och ta emot. Vad som är skönt är att jag slutar 14.00 det är ju inte helt fel. Ska bli intressant hur det går att komma upp så tidigt när jag bara jobbat kvällar och nätter dom senaste månaderna.... Sen vet jag inte riktigt hur jag ska komma till jobb då det inte går någon buss hmm ja det får ju lösa sig på nått vänster. Är nog lite väl halt att cykla?
Igår köpte jag en klänning till festen har dock inte provat den med vad jag tänkt ha till. Hoppas att det funkar annars kommer jag få panik. Vet heller inte vad jag ska ha för skor till... Ja det reder väl sig.
Sillen har fart rundor som en skållad råtta sen nio imorse och har äntligen lagt sig för att vila. Ska strax byta hans bandage hoppas att det går smärtfritt!
Ikväll är det Let`s dance!

(Färgen är inte så skrikig som det ser ut på bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar