tisdag 12 januari 2010

Sömn!!!

Äntligen har vi fått sova en hel natt på nästan två veckor! Men vad gör jag då? Jo, då vaknar jag av mig själv och måste se så att han lever haha.
Han har sprungit upp 3-4 gånger per natt för att han behövt gå ut eller för att han haft så ont.
Så han börjar nog bli bättre nu när han sover en hel natt utan pip eller akutbajsnödighet!
Jaha, hur ska man disponera sin tid idag då? Ska plugga lite matte tänkte jag. I övrigt händer det inte speciellt mycket. Ska nog ut på en powerwalk ikväll när mamma kommit hem så hon kan passa Silvanus. Måste ut och röra på mig nu!
Ja, fullspäckad dag med andra ord?!

3 kommentarer:

  1. Så är det när man är en omtänksam mor... Inte ska man få sova ordentligt då inte ;)
    P&K

    SvaraRadera
  2. Har man skaffat "småbarn" är sömnbrist något som det är gott om! ;)

    SvaraRadera
  3. Normalt är det jag som lyfter Silahs ur sängen på morgonen för han vill alltid ligga kvar o snooza. Det är bara nu för han är suuk...

    SvaraRadera